Muszkieterowie dla Polek

8 marca wystartowała po raz kolejny kampania prozdrowotna „Muszkieterowie dla Polek”, w ramach której kobiety będą miały okazję poddać się profilaktycznym badaniom mammograficznym. Mammobus będzie czekał na pacjentki na parkingach wybranych sklepów Intermarché i Bricomarché. Akcja mająca zachęcić Polki do profilaktyki badania piersi została zainaugurowana konkursem. „Pier(w)si do komplementów” to konkurs dla panów, którzy mają za zadanie zachęcali bliskie im kobiety do dbania o siebie i swoje zdrowie.

 

 

Chcemy, by Polki z jednej strony wiedziały jak ważna jest profilaktyka raka piersi pozwalająca na wczesne wykrycie ewentualnych zmian nowotworowych, a z drugiej, by były świadome jak cenne dla najbliższych jest ich zdrowie i życie. Właśnie dlatego do konkursu na Facebooku zaangażowaliśmy Panów, by to oni przekazali bliskim im kobietom, że chcą by żyły w zdrowiu i regularnie się badały – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.